7
czeMarka odzieżowa, szkolenie Content 3.0 i więcej…
14 maja odbyło się kolejne szkolenie Koła Naukowego Content 3.0 dla pracowników, studentów oraz absolwentów ATH w Bielsku-Białej. Spotkania dedykowane są wszystkim, którzy interesują się tematyką rozwoju osobistego na rynku pracy, budowaniem własnego wizerunku w mediach społecznościowych, znajomością marketingu internetowego i poznaniem tajników współczesnego public relations. Na szkolenia zapraszani są eksperci, specjaliści z różnych dziedzin współczesnego marketingu, branży IT oraz zarządzania. Tym razem gościliśmy Michalinę Sierny, absolwentkę naszej uczelni, która w sposób ciekawy i bardzo praktyczny przedstawiła rozwój marki odzieżowej (firmy rodzinnej) na lokalnym rynku oraz cenne wskazówki na temat budowania personal brandingu w Sieci.
Punktem kulminacyjnym spotkania były warsztaty, podczas których najlepsze wystąpienia studentów nagrodziliśmy premierowymi magazynami E-commerce w praktyce, naszego nowego patrona: „Jak skutecznie sprzedawać w Internecie”?
Zapraszam serdecznie do śledzenie kolejnych szkoleń Koła oraz aktywnego uczestnictwa w naszych strukturach! Emocje gwarantowane 🙂 http://content30.ath.bielsko.pl
Czekamy również na Wasze propozycje i pomysły – o czym chcielibyście usłyszeć, o co macie ochotę zapytać, co Was interesuje?
Video relacja z ostatniego spotkania: https://www.youtube.com/watch?v=D4nb1nhuAxo
Paulina Żmijowska,
Założycielka Koła Naukowego Content 3.0